[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Iun 12 16:01:35 EEST 2008

Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:

> Pai eu folosesc firefox ca omu de rand fara sa stiu prea multe de
> standarde web (nu-s webdeveloper) si de ce m-ar interesa? Peste

Pentru ca in felul asta browserul este capabil sa afiseze corect mai
multe site-uri pe care ajungi sa navighezi (din punctul meu de vedere,
imbunatatirea suportului pentru SVG este un plus major in FF3).

> buletinele de securitate ma uit frecvent dar nu stiu cata lume mai

Pai zilele astea se vorbea despre "carpet bomb" la combinatia dintre
Safari si Explorer...
Dar securitatea se mai refera si la anti-phising de exemplu.

> face asta. As vrea sa vad ce aduce nou ff3 fata de concurenta ie7 sau
> 8 ca nu mai is la curent, opera si mai ales Webkit. E ff3 un pas

Pai redare mai buna si mai rapida a paginilor, in conditii de securitate
sporita, ce altceva doresti mai mult? Dar mai exista si altele, gen
AwsomeBar.

> inainte pentru comunitatea FOSS sau incep sa si-o ia in cap cum umbla
> zvonu in ultima vreme.

De fapt FF3 este cel mai important pas inainte de la FF 1.5, pentru ca
FF2 a fost in mare masura o teapa (sau mai blind spus, marketing), ar fi
trebuit de fapt sa se numesca FF 1.5.

De fapt nu m-am prins daca tocmai m-ai trollat sau ai vrut sa atragi
atentia ca nu trebuie sa se vorbeasca nu numai sec depre lucruri gen
"suport imbunatatit pentru standarde" ci sa se si explice de ce este
important.

> Am degete la o mana pentru fiecare utilizare de openoffice in ultimii
> 2 ani in facultate. Cu toate asta din cauza prezentei reduse de la
> Document freedom day, s-ar putea insista un pic pe aceasta tema.

Eu am terminat facultatea acum 11 ani si sint rupt de mediul
universitar, dar parca am mai vazut studenti folosind Word. S-ar putea
sa difere de la o disciplina la alta si de la o universitate la alta.

> Tot evenimentul ar fi bine sa nu depaseasca 2 ore.

Adi initial a propus 3 ore. Dar ai si tu dreptate, ca daca se
organizeaza un party Firefox dupa, se pot continua si acolo discutiile.