[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Iun 12 16:46:05 EEST 2008

În data de Jo, 12-06-2008 la 15:26 +0300, Nicu Buculei a scris:

OK. Putem face o miniprezentare firefox si la release party.  Ce ziceti?
Asta ca sa nu aglomeram foarte tare celelalte prezentari.

> Cred ca oricine poate vorbi cite putin despre FF3, este cineva dintre
> noi care nu il foloseste deja de citeva luni?
> Necunoscind audienta ma intreb daca avem ce sa spunem *nou*, fara a
> repeta deja ce ma astept sa stie toata lumea (viteza mai mare, suport
> mai bun pentru standarde, integrare in desktop, securitate).
Majoritatea persoanelor care vor part la aceste prezentari vor stii deja
ce este linux sau firefox si in general sunt persoane care sunt
interesate cat de cat de subiectele prezentarilor.

Nu o sa vina la prezentare persoane care nu au folosit linux sau
firefox. Este foarte greu sa aduci la prezentari astfel de persoane.

Ar fi mai ca prezentarile sa fie axate pe prezentarea proiectelor si pe
modul in care se poate contribui la proiect.

> Nu folosesc studentii Word pentru proiecte si PowerPoint pentru sustineri?
Nu se prea foloseste Word si PowerPoint... la noi se acceptau si chiar
se cereau documentatii in HTML.

> Da, merge si asa.

De la evenimentele trecute am invatat ca nu e bine sa ne lungim cu
prezentarile. Mai bine prezentam mai putin, dar interesant , chiar daca
nu complet. Dupa prezentare, cine este interesat poate sa mai stea la o
poveste sau se poate documenta acasa.

Mai bine face o prezentare prin care sa stimul discutiile din cadrul
release party-ului.

Am rezervat sala pentru 3 ore dar din care primele 30 de minute sunt
planuite pentru instalarea laptop-uri, configurarea proiectorului, alte
chestii organizatorice plus ca lumea intarzie cateva minute, iar
ultimele 30 de minute ar trebui sa fie dedicate discutiilor de
inchidere, adunarea lucrurilor de prin sala... etc.

11.00 - 11.30 - Instalarea in sala, discutii de inceput, asteptat pe cei
care intarzie :)
11.30 - 12.00 - Prezentare Fedora
12.00 - 12.20 - Prezentare Fedora Art
12.20 - 12.30 - Pauza
12.30 - 13.00 -	Prezentare Narro
13.00 -	13.30	Prezentare Firefox
13.30 - 14.00 - Parasire sala ... ne indreptam catre localul unde se
tine Firefox Release Party :)

Ce ziceti?

Nicu, poti sa faci tu un afis pentru prezentare?

--
Adi Roiban