[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Iun 12 17:25:33 EEST 2008

În data de 12 iunie 2008 16:46, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> 11.00 - 11.30 - Instalarea in sala, discutii de inceput, asteptat pe cei
> care intarzie :)
> 11.30 - 12.00 - Prezentare Fedora
> 12.00 - 12.20 - Prezentare Fedora Art
> 12.20 - 12.30 - Pauza
> 12.30 - 13.00 - Prezentare Narro
> 13.00 - 13.30   Prezentare Firefox
> 13.30 - 14.00 - Parasire sala ... ne indreptam catre localul unde se
> tine Firefox Release Party :)

Bun, se pare că nu mai avem loc de Open Office separat așa. Am să axez
atunci prezentarea Narro pe OpenOffice, pentru a vorbi despre cum se
traduce OpenOffice cu Narro, în fond ăsta e obiectivul numărul 1
pentru OpenOffice România acum, traducerea interfeței OpenOffice
(~27000) de texte. Pot prezenta asta ca studiu de caz pentru Narro.

Firefox e un element de atracție. Având în vedere interesul, am să
încerc să fac și o comparație cu Internet Explorer 7, 8 etc.
Am să insist pe funcționalitățile noi care sunt mai folosite, pentru
că lista adăugirilor e lungă:
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/3.0/releasenotes/
Adică îmi declar intenția de a prezenta și Firefox, pot da detalii
dinăuntru despre contribuția la Firefox și de ce nu, beneficiile;
într-un an am fost „premiat" cu o excursie plătită la Bruxelles şi una
urmează să fie în Canada.
Totuși, dacă vrea cineva să facă prezentarea Firefox în locul meu,
este binevenit, nu vreau să monopolizez întâlnirea :)