[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Iun 12 17:31:47 EEST 2008

> Totu┼či, dac─â vrea cineva s─â fac─â prezentarea Firefox ├«n locul meu,
> este binevenit, nu vreau să monopolizez întâlnirea :)

Monopolizati linistiti, ca nu veniti asa des in Cluj :)
Si eu zic ca toata intalnirea din 21 ar trebui sa fie despre posibilitati
concrete de a implica pe participanti, nu neaparat
despre lucruri ce se poate afla oricine in 2 minute pe net. Mai mult despre
experientele prezentatorilor si planuri
de viitor pentru contributii viitoare.
Eu acum zic ce as vrea eu sa aud, nu stiu publicului ce i s-ar parea mai
interesant.
Deci zic sa fie prezentari Fedora si Narro/OOo si ce se face local pentru a
contribui la aceste proiecte upstream.
Ma gandesc daca oare sa facem si prezentare pentu SoC Kiwi tot atunci. Nu am
inca lista de proiecte posibile.
Prezentarea si discutiile Firefox sa lasam pentru partyul de dupa.

Jani