[software-liber] Poster eveniment 21 Iunie Cluj

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Iun 12 18:14:33 EEST 2008

În data de Jo, 12-06-2008 la 17:48 +0300, Nicu Buculei a scris:

> Am incercat un draft: http://nicubunu.ro/pictures/poster-cluj210608.png
>
> Sursa la http://nicubunu.ro/pictures/poster-cluj210608.svg

E fain.
Ma asteptam sa vad si logo-ul de la fedora si open office.

Aici este adresa unde planuim sa organizam petreceare de lansare
Firefox

Bar 420
str Avram Iancu nr 1 (intersecția cu strada Republicii)
Cluj-Napoca, Cluj, Romania
http://wikimapia.org/#lat=46.7665145&lon=23.587271&z=18&l=0&m=a&v=2

E barul unde am avut si Ubuntu Release Party. Cam asa arata:
http://www.softwareliber.ro/poze/?gallery=Evenimente%2F2008-05-07
+-+Ubuntu+8.04+Release+Party

Eu o sa mai scot niste autocolante cu Fedora.
Daca mai aveti autocolante in format A4 va rog sa imi trimiteti si le
scot la un print shop de pe aici.

Spor!
--
Adi Roiban