[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Joi Iun 12 18:58:03 EEST 2008

2008/6/12 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> Duh! Daca Firefox nu suporta standardele deschise nu ar fi putut sa afiseze
> http://fedora.nicubunu.ro/webcomics/ro/ff3-world-record.svg (chair daca nu e
> 100% perfect, pentru ca mai are nevoie si de font) si sa o faca frumos,
> vectorial (da-i zoom in/out). Ba chiar ar suporta mult mai multe, inclusiv
> animatii sau interactivitate. Asta e puterea standardelor.

> Pai daca au licenta de MS Office e cam aberant sa incerci sa ii convingi sa
> renunte la ea. Ai toate sansele sa pari ridicol sa incerci o argumentatie.
> Cui ii pasa atit de mult de libertate?
> [...]

Pfuu ca deja ne intindem. Nu stiu de ce tot incerci sa ma convingi sau
sa imi explici ca am citit cu ce vine firefox :) . Eu ziceam in sensul
ca omu de rand asteapta sa vada motivele pentru care ar face trecerea
nu tot felul de motive abstracte. Alexandru Szasz a ales bine sa faca
comparatie cu ie, pana la urma daca n-ai un punct de reper nu poti
vorbi de avantaje.

"EXACT"-ul ala se refera la motive concrete nu chestii abstracte cum
gasesti de cele mai multe ori, gen "linux for human beings" acum am
dat exemplu asta , unui om de rand nu-i zici absolut nimic cu chestia
asta si nu o sa il ajuti sau sa il convingi sa treaca aruncandu-i tot
felu de slogane  si/sau idei filosofice. Trebuie sa fim pragmatici,
linux pentru ca spre deosebire de windows ... . Principile pot sa vina
pe urma sau chiar deloc, din proprie experienta iti zic ca multa lume
incepe sa caste cand ma aud incep sa povestesc despre free software,
ca ideologie.

Fain posteru e shinny si catchy, un singur lucru de obiectat ... nu
cred ca pe viitor putem sa avem un template din acest poster. Ar fi
fain sa avem un fel de standard de urmat si un sablon pentru cei care
vor sa faca in alta parte sa se poata folosi de el, cei mai
anti-talent , ca mine :)

Spor

--
Alin