[software-liber] Re: Softul din licee

Andi isalexandru la gmail.com
Vin Iun 13 08:19:19 EEST 2008

Simplu. Toate programele sunt facute sa ruleze pe IE, nu suporta nici macar
Firefox. In principiu exista 2 firme : Siveco si Softwin. Restul nu prea mai
au loc .... Eu am propus la un momenta dat ca cei din minister sa ne zica:
fratilor, noi avem nevoie de rapoartele voastre in formatul X, da nu ne
intereseaza cum ajungeti la ele...folositi ce programe vreti. In felul asta
exista posibilitatea ca la nivelul fiecarui judet sa se dezvolte un pic si
firmele locale de programare care puteau oferi diferite aplicatii. Dar nu se
poate. De ce sa progreseze aia?

--
Never underestimate stupid people in large groups