[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iun 13 09:08:35 EEST 2008

Jani Monoses wrote:
> On Thu, Jun 12, 2008 at 5:48 PM, Nicu Buculei wrote:
>
>     Am incercat un draft: http://nicubunu.ro/pictures/poster-cluj210608.png
>

> Mi s-a parut la prima vedere prea intunecat, dar imi place de fapt.

Si eu am avut o mica reticenta in ideea ca foloseste multa cerneala dar
pina la urma am zic sa merg pe un look asemanator cu tema folosita la
website.

> Arata bine
> logoul firefox in contrast cu restul paginii.
> As zice URL-ul fara http (redundant) si cu un font mai bold.

Am facut modificarea si am convertit citeva din textele care erau scrise
cu fontul Liberation la DejaVu ca sa nu fie probleme de compatibilitate.