[software-liber] Re: Poster eveniment 21 Iunie Cluj

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iun 13 09:21:50 EEST 2008

Adi Roiban wrote:
> În data de Jo, 12-06-2008 la 17:48 +0300, Nicu Buculei a scris:

> E fain.
> Ma asteptam sa vad si logo-ul de la fedora si open office.

Si vrei sa le punem?
Am pus sigla Firefox pentru ca 1) este cea mai cunoscuta si 2) este un
subiect mai important, tinind cont de party.
Daca as pune sigle pentru Fedora si OOo ar fi oarecum nedreptatit Narro,
care nu are una.

> Aici este adresa unde planuim sa organizam petreceare de lansare
> Firefox
>
> Bar 420
> str Avram Iancu nr 1 (intersecția cu strada Republicii)
> Cluj-Napoca, Cluj, Romania
> http://wikimapia.org/#lat=46.7665145&lon=23.587271&z=18&l=0&m=a&v=2

Trecem si adresa petrecerii pe afis? (caz in care trebuie mai intii sa
se definitiveze alegerea locatiei) Sau zicem ca se merge organizat de la
prezentare si nu e nevoie.

> Eu o sa mai scot niste autocolante cu Fedora.
> Daca mai aveti autocolante in format A4 va rog sa imi trimiteti si le
> scot la un print shop de pe aici.

Eu facusem "kit-ul" asta in format A4 (se presupune ca se taie in
sferturi si se da ca atare, urmind ca cei care au primit sa isi taie
singuri acasa fiecare bucatica de care au nevoie).

Am putea sa facem si stickere din astea:
http://forum.fedoraproject.ro/gallery/displayimage.php?album=9&pos=8

Putem sa le printam si noi aici si sa venim cu ele...

Nu cred ca va fi timp si loc pentru "statie de creat stick-uri USB
bootabile cu F9" ca sa facem si posterul asta:
http://fedora.nicubunu.ro/artwork/stickers/ro/usblive-f9.png