[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Iun 13 09:41:35 EEST 2008

În data de Jo, 12-06-2008 la 17:25 +0300, Alexandru Szasz a scris:
> În data de 12 iunie 2008 16:46, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> Bun, se pare că nu mai avem loc de Open Office separat așa. Am să axez
> atunci prezentarea Narro pe OpenOffice, pentru a vorbi despre cum se
> traduce OpenOffice cu Narro, în fond ăsta e obiectivul numărul 1
> pentru OpenOffice România acum, traducerea interfeței OpenOffice
> (~27000) de texte. Pot prezenta asta ca studiu de caz pentru Narro.
Scuze! Am uitat de OpenOffice. Dar cred ca e foarte bine daca integrezi
Narro cu OpenOffice.

> [...]
> încerc să fac și o comparație cu Internet Explorer 7, 8 etc.
> Am să insist pe funcționalitățile noi care sunt mai folosite, pentru
> că lista adăugirilor e lungă:
> http://www.mozilla.com/en-US/firefox/3.0/releasenotes/
> Adică îmi declar intenția de a prezenta și Firefox, pot da detalii
> dinăuntru despre contribuția la Firefox și de ce nu, beneficiile;
> într-un an am fost „premiat" cu o excursie plătită la Bruxelles şi una
> urmează să fie în Canada.
> Totuși, dacă vrea cineva să facă prezentarea Firefox în locul meu,
> este binevenit, nu vreau să monopolizez întâlnirea :)
Nu se pune problema de monopol si consider ca esti cel mai in masura sa
prezinte Firefox si sa dai exemple despre cum se poate contribuii la
acest proiect.

Succes!

--
Adi Roiban