[software-liber] Re: Poster eveniment 21 Iunie Cluj

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Iun 13 09:52:20 EEST 2008

În data de Vi, 13-06-2008 la 09:21 +0300, Nicu Buculei a scris:

> Si vrei sa le punem?
> Am pus sigla Firefox pentru ca 1) este cea mai cunoscuta si 2) este un
> subiect mai important, tinind cont de party.
> Daca as pune sigle pentru Fedora si OOo ar fi oarecum nedreptatit Narro,
> care nu are una.
Apoi eu zic sa punem totusi si sigla Fedora (arata atat de bine) si sa
fie siglele mai mari :D

Din punctul meu de vedere pe afis e scris mare "Grupul pentru software
liber" ... iar lumea habar nu are ce e asta... si e scris mic Fedoara,
Firefox, Narro, OpenOffice.

Faza e ca daca faci un afis numa cu narro lumea nu o sa prea vina ca nu
stie ce e aia... asa daca pui Firefox si Fedora o sa vina lumea pentru
ca vad ca e eveniment desre software liber si linux si o sa afle si de
narro si open office.

Eu asa vad lucrurile... probabil gresesc.
Voi ce ziceti?

> Trecem si adresa petrecerii pe afis? (caz in care trebuie mai intii sa
> se definitiveze alegerea locatiei) Sau zicem ca se merge organizat de la
> prezentare si nu e nevoie.
Trebuie sa ne decidem la local. Ar fi fain sa facem pe o tereasa... dar
nu stim cum e vremea.
Ar trebui sa punem adresa si pe afis asta pentru ca ma astept sa vina
mai multa lume la after party decat la prezentare (sunt multi care
folosesc Firefox pe Windows).

> Eu facusem "kit-ul" asta in format A4 (se presupune ca se taie in
> sferturi si se da ca atare, urmind ca cei care au primit sa isi taie
> singuri acasa fiecare bucatica de care au nevoie).
>
> Am putea sa facem si stickere din astea:
> http://forum.fedoraproject.ro/gallery/displayimage.php?album=9&pos=8
>
> Putem sa le printam si noi aici si sa venim cu ele...
Ar fi fain daca ati putea face stickere din alea mici. Eu am avut probleme aici
cu taiatul lor la ghilotina.

> Nu cred ca va fi timp si loc pentru "statie de creat stick-uri USB
> bootabile cu F9" ca sa facem si posterul asta:
> http://fedora.nicubunu.ro/artwork/stickers/ro/usblive-f9.png
Nu prea e timp, dar ar fi foarte fain daca pomeniti de scriptul de conversie CD in
USB. Inca sunt multe persoane care nu stiu de faza... si tot scriu
cd-uri la greu.

--
Adi Roiban