[software-liber] Re: Poster eveniment 21 Iunie Cluj

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Iun 13 10:46:44 EEST 2008

În data de 13 iunie 2008 09:52, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> Faza e ca daca faci un afis numa cu narro lumea nu o sa prea vina ca nu
> stie ce e aia... asa daca pui Firefox si Fedora o sa vina lumea pentru
> ca vad ca e eveniment desre software liber si linux si o sa afle si de
> narro si open office.

Puneți liniștiți siglele Firefox, Fedora și OpenOffice. Narro e o
unealtă pentru tradus astea, nu-i trebuie publicitate. La Narro se
ajunge prin proiectele acelea. Și eu sunt coordonator al traducerilor
la toate 3.

În data de 13 iunie 2008 10:42, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:
> Mai exista stick-uri mai mici de 1 GB? Pentru ca de obicei se pune
> continutul unui Live CD (700 MB), plus cit mai vrea utilizatorul pentru
> persistenta a scrierii (optional).

Nu cred, dar o rămurică USB de 1GO costă doar 20 de lei și ai loc și
de 300MO de persistență.
Poate am putea investi în niște rămurele USB din astea de 20 de lei și
să le vindem celor interesați la același preț, dar cu Fedora pe ele.
„Fedora la cheie", pentru că majoritatea se pot agăţa la chei.