[software-liber] Re: Poster eveniment 21 Iunie Cluj

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iun 13 11:14:41 EEST 2008

Alexandru Szasz wrote:
> În data de 13 iunie 2008 09:52, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> Puneți liniștiți siglele Firefox, Fedora și OpenOffice. Narro e o
> unealtă pentru tradus astea, nu-i trebuie publicitate. La Narro se
> ajunge prin proiectele acelea. Și eu sunt coordonator al traducerilor
> la toate 3.

Intre timp am facut si o varianta alternativa cu sigle:
http://nicubunu.ro/pictures/poster-cluj210608-sigle.png
(sursa: http://nicubunu.ro/pictures/poster-cluj210608-sigle.png)

Am pus ceva si pentru Narro, chair daca e doar un text cu numele, pentru
a se pastra echilibrul paginii.

> În data de 13 iunie 2008 10:42, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:
>>

> Nu cred, dar o rămurică USB de 1GO costă doar 20 de lei și ai loc și
> de 300MO de persistență.

Ideea mea era ca nu vred ca vine cineva cu bețișor de 512MB sa isi puna
distributie live pe el, deci nu cred ca e nevoie sa listam si
capacitatea necesara a bețișorului.

> Poate am putea investi în niște rămurele USB din astea de 20 de lei și
> să le vindem celor interesați la același preț, dar cu Fedora pe ele.
> „Fedora la cheie", pentru că majoritatea se pot agăţa la chei.

Ar merge daca ai avea o estimare cit de cit aproximativa despre citi ar
fi interesati sa dea bani pe asa ceva.
Ca bounus, ar fi tare daca bețișoarele ar fi albastre (nu neaparat
albastrul Fedora, merge si asa ceva:
http://nicubunu.ro/pictures/bluepen.jpg) si daca ar avea lipit pe el un
mic sticker cu sigla Fedora.

Dar... vorbim de studenti, te astepti sa dea bani pe asa ceva? (chiar
daca e pretul de magazin)

 > În data de 13 iunie 2008 09:52, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

AFAIK, aici le-a taiat cu ghilotina colegul nostru Andrei care a fost la
print shop, probabil la fel vom face si acum.