[software-liber] Re: Poster eveniment 21 Iunie Cluj

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Iun 13 11:53:00 EEST 2008

În data de 13 iunie 2008 11:14, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:

> Ar merge daca ai avea o estimare cit de cit aproximativa despre citi ar fi
> interesati sa dea bani pe asa ceva.
> Ca bounus, ar fi tare daca bețișoarele ar fi albastre (nu neaparat albastrul
> Fedora, merge si asa ceva: http://nicubunu.ro/pictures/bluepen.jpg) si daca
> ar avea lipit pe el un mic sticker cu sigla Fedora.
>
> Dar... vorbim de studenti, te astepti sa dea bani pe asa ceva? (chiar daca e
> pretul de magazin)

Bețișorul ăsta ( http://www.kingmax.com/products/ud/ssl.htm ) e
albastru și extrem de subțire; pe la ~22 lei / 1GO.