[software-liber] Re: Poster eveniment 21 Iunie Cluj

Vin Iun 13 12:13:54 EEST 2008

> Bețișorul ăsta ( http://www.kingmax.com/products/ud/ssl.htm ) e
> albastru și extrem de subțire; pe la ~22 lei / 1GO.
>
> --
> Alexandru Szasz

Ce fain ar fi sa imparta ministeru asa ceva prin licee.

Am putea posta pe cjlug sa vedem cine e dispus sa cumpere asa ceva si
eventual sa mai intrebam persoane care urmeaza sa vina, si daca ii
credem pe cuvant avem o estimare. Personal nu m-as prea avanta cu
chestia asta. Nu cred ca e cea mai buna metoda de a distribui fedora,
desi e mai sexy.

E nevoie de ars cd-uri cu f9? Ca ma pot ocupa eu de asta. Eu zic ca ar
trebui deja sa incepem cu mesajele pe listele de discutie forumuri cu
anuntul pentru eveniment mai este o saptamana.

Sa porneasca careva un thread cand se hotaraste cine ce prezinta si
cand avem afisul final.

Spor

--
Alin