[software-liber] Re: Poster eveniment 21 Iunie Cluj

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Iun 13 12:35:55 EEST 2008

Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:

> Ce fain ar fi sa imparta ministeru asa ceva prin licee.

Eh... slaba speranta... desi posibilitatile sint nelimitate, ar fi tare
(zic eu) un Live USB in genul ccLiveContent, care pe linga o ditributie
(minimala, customizata) vine si livreaza ceva in plus: video, audio,
aplicatii specializate, documentatie.

> Am putea posta pe cjlug sa vedem cine e dispus sa cumpere asa ceva si
> eventual sa mai intrebam persoane care urmeaza sa vina, si daca ii
> credem pe cuvant avem o estimare. Personal nu m-as prea avanta cu
> chestia asta. Nu cred ca e cea mai buna metoda de a distribui fedora,
> desi e mai sexy.

De cind am descoperit stick-urile bootabile nu m-as mai intoarce la
CD-uri. Si asta nu pentru ca au capacitate mai mare, te lasa sa salvezi
date si sint mai usor de transportat ci in primul rind datorita vitezei:
lucrul de pe un Live USB e comparabil (evident ca totusi putin mai lent)
decit lucrul de pe hard disk, fata de el un Live CD se misca precum melcul.

> E nevoie de ars cd-uri cu f9? Ca ma pot ocupa eu de asta. Eu zic ca ar
> trebui deja sa incepem cu mesajele pe listele de discutie forumuri cu
> anuntul pentru eveniment mai este o saptamana.

Nu stiu. E nevoie de CD-uri? Noi am facut aici la Bucuresti acum o luna
niste CD-uri imprimate frumos
(http://forum.fedoraproject.ro/gallery/displayimage.php?album=9&pos=4),
dar nu stiu daca le-a si folosit cineva, multi aveau deja distributia
downlaodata/instalata, am facut la fata locului citeva stick-uri USB (de
pe care se poate instala apoi pe hdd).

> Sa porneasca careva un thread cand se hotaraste cine ce prezinta si
> cand avem afisul final.

Cu afisul, am pus sursa petnru a permite oricui sa faca modificari de
ultim moment (gen ora, locatie) inainte de tiparire.