[software-liber] Re: Softul din licee

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Iun 13 16:31:04 EEST 2008

În data de 13 iunie 2008 16:29, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Din cate am aflat exista cel putin 2 firme care au avut sau au soft in
> licee: Softwin si Siveco. Nu stiu daca liceele hotaresc
> de unde cumpara si care suita educationala, de aceea sper ca cat mai multi
> din licee care vad zi de zi aceste programe pot
> comenta mai bine.
>
> Jani

Nu cred că se hotărăște local în privința asta, cred că totul e de la
centru. Dar din ce știu eu profesorii au astfel de programe cu care se
luptă, în special de la Siveco, mașina de făcut bani din învățământul
românesc.