[software-liber] Re: Tricou softwareliber.ro

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Vin Iun 13 18:51:02 EEST 2008

Am si eu o propunere :)
Sa mai amanam putin treaba cu tricourile. Nu mi se pare CHIAR asa
importanta. Cred ca ar fi mai important sa facem o imagine ok - un logo, un
set de reguli de imagine (culori, fonturi, din astea) si dupa aia sa ne
gandim la materiale gen tricouri , pixuri...

Eu n-am zis nimic ieri, dar am vreo 2 prieteni care se pricep la design. Nu
stiu insa cat timp au, dar voi vorbi cu ei... poate ne ajuta :)

Cipri