[software-liber] Re: Poster eveniment 21 Iunie Cluj

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Iun 13 19:14:06 EEST 2008

În data de Vi, 13-06-2008 la 11:14 +0300, Nicu Buculei a scris:

> Intre timp am facut si o varianta alternativa cu sigle:
> http://nicubunu.ro/pictures/poster-cluj210608-sigle.png
> (sursa: http://nicubunu.ro/pictures/poster-cluj210608-sigle.png)
>
> Am pus ceva si pentru Narro, chair daca e doar un text cu numele, pentru
> a se pastra echilibrul paginii.
Foarte fain :)

Aici am facut si o pagina pentru Firefox 3 Launch party.
http://mozillaparty.com/en-US/events/view/355

Astept propuneri pentru o teresa faina din Cluj unde sa iesim dupa
prezentare.
--
Adi Roiban