[software-liber] Re: initiative de grupuri

Sâm Iun 14 01:39:57 EEST 2008

2008/6/14 Stas Sushkov <cool2sv la gmail.com>:
> Tot vad pe forum ca apar persoane ce vor sa creeze un lug ceva, si
> cauta oameni...
> Ca sa-i ajutam, nu punem o pagina cu un contact pt orasul in care
> respectivul incearca sa faca ceva?
>
> Asa intra cineva, vede ca ii cineva in orasul lui, incep o legatura si
> tot asa, nu stii ce iese.
> Eventual sa facem si widget-ul ala cu gmaps in care sa fie "bulinate"
> orasele, comunele si satele din tara cu ceva activitate :)
>
> --
> () Campania Panglicii în ASCII
> /\ http://stas.nerd.ro/ascii/

Nu vreau sa iti tau eu elanul da noi nu avem forum ... din cate stiu eu.

Ar fi fain sa avem treaba cu gmaps, de aia te-am rugat sa o faci, ca
sa vada oamenii care nu stiu daca au o comunitate locala unde sa
gaseasca un reprezentant ceva care sa ii poata ajuta cu sfaturi sau
mai stiu eu ce daca vor sa faca o prezentare la liceu/faculta.

--
Alin