[software-liber] Re: initiative de grupuri

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Iun 14 01:46:32 EEST 2008

În data de Sb, 14-06-2008 la 01:25 +0300, Stas Sushkov a scris:
> Tot vad pe forum ca apar persoane ce vor sa creeze un lug ceva, si
> cauta oameni...
> Ca sa-i ajutam, nu punem o pagina cu un contact pt orasul in care
> respectivul incearca sa faca ceva?
>
> Asa intra cineva, vede ca ii cineva in orasul lui, incep o legatura si
> tot asa, nu stii ce iese.
> Eventual sa facem si widget-ul ala cu gmaps in care sa fie "bulinate"
> orasele, comunele si satele din tara cu ceva activitate :)
Putem face si te invit sa initiezi acesta pagina :p

O harta cu contact si o legatura la un post pe forum ar fi fain.

Nu vrea sa iti tai elanul, dar pe viitor mi-ar place sa vad o atitudine
mai constructiva.

In sensul ca nu trebui sa pui problema cum ca ar fi fain sa avem una,
sau alta si sa discutam 10 zile pe tema aceasta, ci mai degraba sa vad
un anunt de genu: "Ia vedeti ce harta faina am facut aici pentru a ajuta
oamenii sa intre in legatura! Va place? O punem pe pagina principala?

Indemnul meu este sa ai curaj si sa realizezi ideile tale.

Succes!
--
Adi Roiban