[software-liber] Re: initiative de grupuri

Sâm Iun 14 01:58:47 EEST 2008

2008/6/14 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:

> În data de Sb, 14-06-2008 la 01:25 +0300, Stas Sushkov a scris:

> Putem face si te invit sa initiezi acesta pagina :p
>
> O harta cu contact si o legatura la un post pe forum ar fi fain.
>
> Nu vrea sa iti tai elanul, dar pe viitor mi-ar place sa vad o atitudine
> mai constructiva.
>
> In sensul ca nu trebui sa pui problema cum ca ar fi fain sa avem una,
> sau alta si sa discutam 10 zile pe tema aceasta, ci mai degraba sa vad
> un anunt de genu: "Ia vedeti ce harta faina am facut aici pentru a ajuta
> oamenii sa intre in legatura! Va place? O punem pe pagina principala?

> [...]
Din categoria zic si eu fara sa fac.
Ar fi buna o campanie de incurajare a persoanelor mai entuziasmate sa
faca lug-uri. Sunt orase mari care nu au comunitati organizate sau
care au si sunt inactive. Oamenii care le-au creat poate nu mai au
timp acum. Astia tineri si entuziasmati se tem sa zica ceva sa nu le
sara aia in cap si uite asa.

Ar fi fain daca s-ar pune in miscare cel putin cateva lug-uri si daca
s-ar mai si face cateva noi ar fi o realizare.

--
Alin