[software-liber] Re: initiative de grupuri

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Sâm Iun 14 15:13:50 EEST 2008

> Ar fi fain daca s-ar pune in miscare cel putin cateva lug-uri si daca
> s-ar mai si face cateva noi ar fi o realizare.
 Acum vreo doi ani am organizat un Linux Fest in Constanta , in
colaborare cu Universitatea Populara . Guess what , la inceput sala
era plina apoi la prima pauza au disparut peste 80% din cei care erau
in sala. A doua zi ne-am regasit numai 7 sau 8 persoane. Desi
subiectele au fost , zic eu interesante. Unul dintre ele a fost Active
directory cu Samba - studiu de caz si prezentare practica ( inclusiv
instalare si listare linii de cod din conf-ul samba ). Altul a avur
referire la Mediul dektop Linux si similitudini Win / Lin precum si
diferente , prezentare Juniper , instalare Linux si altele.Acolo l-am
cunoscut pe Robert Datcu si inca cativa iar din acei cativa numai cu
el am reusit sa mai mentinem cat de cat linia de plutire.

Exemplu , asta vara ne-am vazut la o terasa la un Linux BeerFest vreo
10 persoane , a asta iarna cand am mai facut o chemare am fost numai
eu si Robert. ATAT!!!

Mai tarziu spre primavara am mai facut o chemare si degeaba , ne-am
strans cu chiu cu vai 4 persoane
C,mm,n , in ditai CONSTANTA de mare nu sunt deca 4 persoane care se
ocupa de linux ? I dont think so.

Ia sa fi zis " mici , bere , gratare MOCAAAAA " veneau cu sutele.
Rasareau Linuxisti din toate colturile. Cand e vorba sa facem ceva ptr
comunitatea  o luam care hais care cea.

Totusi iata ce porneste din Constanta ( mai exact Medgidia )
http://webhtb.sourceforge.net/

Este 100% open source si 100% romanian ca sa nu zic 100% constantean.

Cine mai este din cta si nu numai , sa o punem de un lug meeting , sa
dea de stire.

Me and Robert we are IN !!!

Cheers

PS: Robert si subsemnatul doresc sa facem un site si forum local al
linuxistilor din cta dar si activitati de promovare in licee / scoli
si universitati.
Mltumesc lui Dragos Manac pentru donatia sa de vreo 150 de carti Linix
Starters Kit cu scopul de promovare a oss in Romania.