[software-liber] Re: initiative de grupuri

Sâm Iun 14 15:30:46 EEST 2008

2008/6/14 aygun <Abibula.Aygun la gmail.com>:

>  Acum vreo doi ani am organizat un Linux Fest in Constanta , in
> colaborare cu Universitatea Populara . Guess what , la inceput sala
> era plina apoi la prima pauza au disparut peste 80% din cei care erau
> in sala. A doua zi ne-am regasit numai 7 sau 8 persoane. Desi
> subiectele au fost , zic eu interesante. Unul dintre ele a fost Active
> directory cu Samba - studiu de caz si prezentare practica ( inclusiv
> instalare si listare linii de cod din conf-ul samba ). Altul a avur
> referire la Mediul dektop Linux si similitudini Win / Lin precum si
> [...]

Aveti aceasi problema pe care am constat-o si noi in CJLUG, nu aveam
persoane noi si aia mai vechi  isi cam vedeau de treburile lor. Asta e
motivul pentru care ne-am gandit sa facem mai la nivel national
miscarea asta software-liber.

Daca vreti mai multa miscare incercati sa atrageti persoane noi:
prezentari in licee, facultati; renuntati la o atitudine elitista de
genu "tu esti prost, eu instalez postfixu in somn"; sa nu pareti ca un
grup de prieteni de o viata, persoanele care ar vrea sa ia parte la
actiunile voastre ar simti ca nu se pot integra.

Ma bucur ca este bunavointa. Dupa cum ziceam, eu o sa fiu la vara pe
litoral deci "I'm in"
Sa aveti grija cu impartitul de materiale gratis, nu tot timpul e cel
mai inteligent lucru. Puneti accentul pe libertate si pe accesul la
informatie.

Spor,

--
Alin