[software-liber] Re: initiative de grupuri

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Sâm Iun 14 23:37:00 EEST 2008

> Daca vreti mai multa miscare incercati sa atrageti persoane noi:
> prezentari in licee, facultati; renuntati la o atitudine elitista de
> genu "tu esti prost, eu instalez postfixu in somn"; sa nu pareti ca un
> grup de prieteni de o viata, persoanele care ar vrea sa ia parte la
> actiunile voastre ar simti ca nu se pot integra.
>
> Ma bucur ca este bunavointa. Dupa cum ziceam, eu o sa fiu la vara pe
> litoral deci "I'm in"

Da-mi  un mail la aygun_abibula la yahoo.com  sa schimbam mai multe
detalii si eventual ceva numere de telefon. OK ?

> Sa aveti grija cu impartitul de materiale gratis, nu tot timpul e cel
> mai inteligent lucru. Puneti accentul pe libertate si pe accesul la
> informatie.

Pai pe asta se si pune accentul dar unii nu inteleg , multi noi veniti
sunt sceptici.La institutia la care predau ceva cursuri de info le bag
in timpul cursului despre Linux si OSS si multi vin ca vor sa invete
linux. La fel , cred ca suntem singura institutie care organizeaza
cursuri de depanare calculatoare ( software and hardware ) in cadrul
orasului Constanta. Le povestesc despre surse libere  dar tot sunt
reticenti. Trust me ca nu avem o atitudine elitista  si sunt
bineveniti absolut toti.Asta in limita bunul simt. Nu voi admite in
veci ca vreun pustan de 14 ani care injura de mama focului , care
habar nu are de linux sa vina sa ne faca noua pe eroul si pe
smecherul. Daca injura si este doxa de linux jos palaria saua macar sa
stie ce vorbeste.

Stau si ma gandesc la proiecte OSS . Un f bun exemplu este open movie
de la Blender . Organizati , cu sponsori si vedeti ce scot. e ce sa nu
faca si comunitatea OSS din Romania CEVA care sa demonstreze ca SE
POATE si aici.

Cu respect ,
Aygun