[software-liber] Rezumat intalnire 12 iunie 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Iun 15 13:26:51 EEST 2008

Salut,

Uite ca abia acum am scris rezumatul intalnirii de joia trecuta:

1. Ce si cum facem cu tricourile si alte autocolante

Am ramas ca inca nu facem tricourile cu softwareliber.ro si ca asteptam
dupa un logo si un design fain. In aceasta ideea v-as ruga sa intrebati
in stanga si in dreapta cate un prieten priceput la design daca nu cumva
vrea sa faca o propunere pentru "imaginea" grupului.

Pana atunci ne vom forma mana cu realizarea unor tricouri pentru Firefox
Release Party.

Sper ca duminica seara sa ne hotram asupra designului si sa punem un
anunt pe site pentru a strange marimile si numar de tricouri pe care sa
le facem.

Vom face si autocolante cu Fedora si Firefox. Cu Fedora facem sticker
kit-ul facut de Nici, dar inca nu am gasit un Firefox sticker kit.
Aveti idee de unde as putea face rost de asa ceva? Daca nu voi face
autocolante doar cu logo-ul firefox.

Deasemenea mai scoatem si niste postere cu Firefox si Fedora. Postere cu
Firefox am mai facut, dar inca nu stiu exact ce postere cu Fedora sa
facem.

Mi-e imi plac foarte mult posterele de aici, însă nu știu dacă ar trebui
să le traducem și să adaugăm un link la fedoraproject.ro
http://fedoraproject.org/wiki/Artwork/MarketingCollateral#General_Purpose_Re-usable_Fedora_Poster_Designs

2. Cum stam cu prezentarile pentru licee. Vazut daca se merita realizat
un media pack pentru prezentarii

Aici stam rau de tot. A venit vacanta si nu am rezolvat nimic. Am ramas
ca ne pregatim pentru a incepe actiune o data cu inceperea scolii.
Pana atunci ar trebui sa avem timp sa vorbim la inspectorate.

3. Prima pagina a grupului... discutii
Aici am povestit că ar fi fain ca pe prima pagină a grupului să existe
niște informații despre ce este grupul și ce vrem să facem.
Din păcate nu am căzut de acord asupra felului în care să arate prima
pagină și de aceea asteptăm propuneri!

Deci dacă aveți vre-o idee despre felul în care ar trebui să arate prima
pagină a grupuli vă rog să le trimiteți pe grup. Mersi!

4. Cum strangem fonduri pentru a organiza intalnirea nationala a
persoanelor implicate in software-ul liber . (Pentru inceput as numi
acest proiect FLOSSCamp)
Am hotărât că organizăm această întâlnire imediat după începerea anului
școlar universitar și că vom încerca să o organizăm în Sibiu, Brașov sau
Cluj, în funcție de suportul local.

Pentru a strânge bani pentru acoperirea cheltuielilor de deplasare și
cazare vom încercă să obținem suport de la firmele din România ce doresc
să susțină software-ul liber.

Voi detalia acest subiect într-un alt email, dar înainte de asta aș vrea
să primesc niște păreri de la Alexandru, Adrian și Nicu. Asta cu ocazia
prezentării lor de la Cluj.

5. Impresii eliberatica, geekmeet
Aici am povestit una alta despre cum a fost la eLiberatica si cum a fost
la GeekMeet. E greu de facut rezumat a ceea ce am povestit.

6. Free software summer of code
De acest proiect se va ocupa Stas si Alin , iar eu si cu Jani vom oferii
suport.
Ii astept pe ei sa puna mana pe frâie și să coordoneze activitățile.
Grabăți-vă ca nu mai este mult timp.

----

Intalnirii noastre i s-a mai alăturat doi colegi de a lui Stas, Mihai și
Mihai si sper ca pe viitor sa ii avem implicati in activitatile
grupului.

Deasemenea l-a intalnire ne-a făcut plăcere să facem cunoștină cu
Ciprian Cucu iar pe viitor sperăm să consolidăm colaborarea noastra cu
comunitate Mandriva și comunitatea din Alba Iulia.

Spor!
--
Adi Roiban