[software-liber] Re: Podcasting video

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Dum Iun 15 16:17:19 EEST 2008

> Totusi ar fi fain sa fie un fel de prezentari cu o tema. Sti cum e a
> picture is worth 1000 words. Povestile nu sunt tot timpul cea mai
> productiva cale.
>
> Trebuie ceva in genul TechTalks-urilor care au fost facute la Cluj dar
> sa le avem video. Zic eu.

Nu va faceti griji. Vor fi de toate, talkshow-uri , prezentari , how-
to-uri ... si multe altele.

Pentru inceput vom face o introducere in Open Source. Insa ma gandesc
la formatul podcastului , sa fie ceva dinamic sa tina userul lipit de
monitor pina la final.Nothing borring.Ceva aidoma systm-ului.
Prezentari de software , ardware  , how-to-uri. Pentru prima emisiune
- Intro ( va prezenta punctele principale ale podcastului /
webcastului sau sa ii zicem asa emisunii ) , prezentare Open Source
( concept , filozofie ) , Open Office ( templates si diverse chesti
leghate de el ) poate reusim sa prezentam SplashTop si ExpresGate de
la ASUS , portabilitate linux and many other things. De asemnea vom
avea emisiunea presarata cu discutii , intre noi si voi cei de a
distanta , teleconferinta video (skype ).... vroiam numai sa stiu pe
ce te axezi de regula , ce stii mai bine. Spre exemplu eu sunt cu
joomla , drupal , modx si ceva typo3, urmeaza multimedia , audio -
video ,  linux pe procesoare arm/mips .... tot felul de smecherii de
acest gen.
How to uri cu programe free. Trebuia ca userul sa inteleaga ca nu ete
obligatoriu sa aiba linux ca sa ruleze inkscape , OpenOffice , gimp ,
NVU , Mplayer , mencoder si atele.

Aygun