[software-liber] Re: Podcasting video

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Dum Iun 15 16:33:36 EEST 2008

On 15 Iun, 20:22, "Stas Sushkov" <cool... la gmail.com> wrote:
> Eu-s cam pe orice tine de web si tehnologiile din spate.
> Recent am scris tutoriale pentru configurarea postfix-ului cu milter-e
> si a retelei cu access point si etc...
> Deci sunt destule subiecte.
> Doar ca trebuie un plan...
>
> Alin: thx, fain video-ul :)

Sigur ca trebuie plan numai ca inca nu ne-am intanit toti.Va urma o
intalnire virtuala pe YM , un chat room in care vom discuta temele si
scenariul. Fiind podcast / webcast se poate face fie online live , fie
inregistrare / editare / publicare , ramane sa vedem cu vom proceda.
Important este ca avem spatiu , avem logistica si incet incet vin si
oameni. Odata pornita emisunea cred ca incet incet vom atrage si alte
persoane dornice sa colaboreze. Poate chiar reclame si altele. Intre
timp , la cine gasim reclame cu linux si OSS la rezolutie mare ?
Emisunea va putea fi si downloadata in diverse formate.
De ce  nu se pot lua bani pe reclamee diverselor firme , bani cu care
sa finantam diverse actiuni OSS. Dar deja gandim prea departe.Sa nu
acceleram mai tare de atat ca riscam sa ne orpim in pom. Era numai o
idee.

Trebuie sa miscam cumva ca altfel ne mananca cainii.

Pina acum nu era suport.. Daca avem sprijinul si suportul comunitatii
si suntem ajutati ( ajuta la randul nostru )  vom avea o vorba de spus
si nu n-i se va mai zice STOP de catre Microsoft.

Aygun