[software-liber] Re: continut planet

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Iun 15 18:15:03 EEST 2008

2008/6/15 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:

> În data de 15 iunie 2008 16:48, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
> scris:
> >

> Păi să-şi creeze fiecare eticheta „software liber" şi dacă nu e vorba
> de software liber în articol, să nu apară pe planet.

sau "gsl" sa fie mai scurt si clar ca se refera la activitatea grupului ?

> În fond de asta te abonezi la planet.softwareliber.ro, ca să afli ce
> se mai întâmplă cu software-ul liber, nu ?

corect. In special cu promovarea lui locala si nu in general cu sw liber ca
user
sau linuxist, pentru asta sunt linkuri la restul comunitatilor pe pagina
principala.

> Apropo, poate dai nişte exemple de postări care au apărut pe planet şi
> n-ar fi trebuit să fie acolo.

Nu ca 'n-ar fi trebuit' dar ca sa fie cat mai la subiect (cel al grupului)
mai bine dau exemple
de posturi de care imi amintesc si care cred ca e ok ca sunt acolo si din
care cred ca ar fi nevoie de mai multe : cele cu rosedu SoC,
anuntul la prezentarea din 21 iunie, cine foloseste OOo in RO.

Adica din acestea unde e vorba de ceva specific local si de promovare. In
rest avem linkuri
la membri pe site si blogul complet al fiecaruia poate fi citit fie direct
fir pe alte planete.

Jani