[software-liber] Re: continut planet

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Dum Iun 15 18:21:51 EEST 2008

În data de 15 iunie 2008 18:15, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Nu ca 'n-ar fi trebuit' dar ca sa fie cat mai la subiect (cel al grupului)
> mai bine dau exemple
> de posturi de care imi amintesc si care cred ca e ok ca sunt acolo si din
> care cred ca ar fi nevoie de mai multe : cele cu rosedu SoC,
> anuntul la prezentarea din 21 iunie, cine foloseste OOo in RO.

E destul de greu să decizi așa ce e bun și ce nu, de aceea ceream exemple.
Ca să încerc să fiu mai specific, să fie pus pe planet doar postările
care fac apeluri legate de software liber ? și nu postări care descriu
caracteristici interesante ale unui software liber ? sau evenimente ce
afectează software-ul liber (chestia cu ODF OOXML de ex.) ?
Nu prea ar mai fi planet, ar suna mai degabă ca o chestie de știri, nu ?