[software-liber] Re: Prezentare Universitatea "Ovidius" Constanta

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Dum Iun 15 18:24:07 EEST 2008

Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:
> Salut,
>   O sa postez si aici din cauza ca sunt deja cativa membrii din
> Constanta si Bucuresti. Deci it goes like this:
>
>  Prin Aygun m-a contactat un student al Universitatii "Ovidius" care
> era dispus sa vorbeasca la decanat pentru organizarea unei prezentari.
> Problema e ca omul nu se simte foarte "speaker" si ar dori oameni mai
> experimentati care sa tina prezentarea, el o sa se ocupe de
> organizare.
>
> E cineva de pe lista asta disponibil sa il ajute, sau sa tina o
> prezentare?

> [...]

Salut, Alin & all,

*Poate* aş putea vorbi eu la Ovidius (într-o „vizită” de doar câteva
ore, fiindcă stau foarte rău cu timpul), dacă mi-ai da câteva informații
suplimentare:

- când ar urma sa fie asta;

- cât de lungă/scurtă ar trebui să fie prezentarea (minute);

- există niste „subiecte impuse” care trebuie atinse (un anumit model pe
care îl urmați în prezentarile ce le-ați facut până acum) sau mi-aș
putea organiza speech-ul după cum vreau ?

- cine face, înainte, puțină publicitate prezentării, ca să se știe
despre ea și să nu vorbesc la scaune goale ?

- este necesară puțina logistică, cum ar fi un laptop, niste prezentari
de slide-uri, un retroproiector, etc ? Laptop am, poate retroproiector
are universitatea, dar o prezentare de slide-uri mi-ar trebui, nu am la
îndemână...

- auditoriul primeste ceva materiale, cum ar fi 8-10 CD-uri cu Ubuntu,
Fedora, OpenDisc, fluturasi, materiale tipărite etc.?

- care e nivelul dorit ? Vorbim unora care n-au mai auzit de Linux si de
free software sau unor ascultatori care deja cunosc subiectul ?

- e potrivita perioada de examene/vacanta pentru o asemenea intalnire
sau mai bine o lasam la toamna (inclin pentru ultima varianta, nu cred
ca studentilor le e gandul acum la asa ceva) ?

- participa si profesori, cadre didactice ? Ar fi de dorit...

Mulțumesc,
Răzvan