[software-liber] Re: Prezentare Universitatea "Ovidius" Constanta

Dum Iun 15 18:42:34 EEST 2008

2008/6/15 Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro>:

> Salut, Alin & all,
>
> *Poate* aş putea vorbi eu la Ovidius (într-o „vizită" de doar câteva ore,
> fiindcă stau foarte rău cu timpul), dacă mi-ai da câteva informații
> suplimentare:
>
> - când ar urma sa fie asta;
>
> - cât de lungă/scurtă ar trebui să fie prezentarea (minute);
>
> - există niste „subiecte impuse" care trebuie atinse (un anumit model pe
> care îl urmați în prezentarile ce le-ați facut până acum) sau mi-aș putea
> organiza speech-ul după cum vreau ?
>
> - cine face, înainte, puțină publicitate prezentării, ca să se știe despre
> [...]

In primu rand ma bucur te-ai sacrificat :) .
Am mutat discutia pe CTlug, scopul ei aici era sa facem rost de idei
si de persoane binevoitoare.

Data, durata si subiectul presupun ca poti sa le alegi tu. Mie mi s-a
spus sa anunt cand ne hotaram cu privire la detaliile astea si el
merge si vorbeste la decanat.

Legat de materiale promotionale si publicitate ma bazez pe lug-ul din
Constanta, ziceau ca au primit si ceva carti de la eLiberatica. Tot de
la ei ar fi fain sa mai prezinte cel putin inca o persoana pe langa
tine.

Eu zic ca nivelul sa fie unul de "promovare". Eventual daca se
considera ca o sa vina lume destul de pregatita dupa o pauza de 10
minute dupa "prezentare de promovare" se poate trece si la chestii mai
serioase.

Daca mai aflu ceva te anunt, pana atunci ne mutam pe CTlug

Spor

--
Alin