[software-liber] Re: Podcasting video

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Iun 15 22:56:59 EEST 2008

Salut,

Imi exprim si eu parerea fata de podcasturi.
Nu stiu altii cum sunt, dar eu nu sunt foarte atras de podcasturi.
Mi se par charaghioase, o imitatie a televiziunii... asta probabil si
din lipsa profesionalismului de care au dat dovada realizatori
podcasturilor vizionate de mine.

Mai degraba as merge pe televiziunea traditionala, ca si asa sunt zeci
de posturi in criza de emisiuni, pentru realizarea unei emisiuni despre
software liber si cred ca impactul ar fi mult mai mare.

În data de Du, 15-06-2008 la 06:33 -0700, aygun a scris:

> [...]
> Important este ca avem spatiu , avem logistica si incet incet vin si
> oameni. Odata pornita emisunea cred ca incet incet vom atrage si alte
> persoane dornice sa colaboreze. Poate chiar reclame si altele. Intre
> timp , la cine gasim reclame cu linux si OSS la rezolutie mare ?
> Emisunea va putea fi si downloadata in diverse formate.
> De ce  nu se pot lua bani pe reclamee diverselor firme , bani cu care
> sa finantam diverse actiuni OSS. Dar deja gandim prea departe.Sa nu
> acceleram mai tare de atat ca riscam sa ne orpim in pom. Era numai o
Nu vreau sa va tai elanul si nici nu sunt eu mare fan al podcasturilor,
dar intr-o prima faza as merge pe ideea realizare unei prime editii iar
apoi putem vorbim de randutul de reclame... cu toate ca as prefera sa nu
trebuiasca ca Grupul pentru software liber sa vanda spatiu de reclame
pentru a face rost de bani.

> Trebuie sa miscam cumva ca altfel ne mananca cainii.
>
> Pina acum nu era suport.. Daca avem sprijinul si suportul comunitatii
> si suntem ajutati ( ajuta la randul nostru )  vom avea o vorba de spus
> si nu n-i se va mai zice STOP de catre Microsoft.
Mi-ar place ca actiunile noastre sa fie indreptate PRO software liber si
nu CONTRA M$. Adica sa nu facem ceva doar pentru a ne pune cu M$.
Din experinta noastra am vazut ca de multe ori statul roman este acela
care spune STOP software-ului liber iar M$ incerca cat de cat sa tina
pasul cu software-ul liber. Asta nu inseamna ca M$ nu incearca sa
impinca in fata solutiile proprietare si close source.

> Aygun
Nu puneti la inima ce au zis eu ca eu nu am prin gustul podcasturilor si
v-ar ruga sa luati acest email ca pe niste comentarii ale unei persoane
care nu intelege fenomenul podcast si a ramas indoctrinat cu
televiziunea clasica.

Succes!
--
Adi Roiban