[software-liber] Re: Sugestie: lobby Linux printre vanzatorii IT din supermarket-uri

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Iun 15 23:40:28 EEST 2008

> Din punctul meu de vedere, as propune RHEL ;)- insa independent, as spune,
> depinde unde: la nivel de desktop, poate un Fedora, sau alte distributii
> (Ubuntu - ceva previzibil, stabil) - la nivel de servere, in setup-uri mai
> complexe, aplicatii critice, unde e nevoie de auditabilitate, de certificari
> valide, etc, o distributie de tip enterprise. Dar nu vreau sa vind nimic
> prin intermediul acestei grupe ;)

Serverele se vand la companii (deci nu pe banul public  sau nu omului de
rand naiv), si acolo de fapt adoptia linux e mult mai ok decat pe desktop.
Mai mult incercam sa promovam FOSS pe desktopuri
ca acolo stam prost.

>  Cat

> Daca poate sa stearga ceva, inseamna ca se pricepe cit de cit.
> As incepe cu scolile - aici predomina MS si dupa cum stiu, inca mult timp,
> laboratoarele informatice viitoare vor fi dotate atit cu servere, cit si cu
> desktop MS - la nivel national, in cantitati foarte mare.

Da, incercam si la scoli, pana acum fara un plan coerent dar unul din
scopurile acestei liste sa ne coordonam si aici. Ca in magazinele de
calculatoare si in licee am dat de persoane care nu stiu
despre Linux sau stiu din auzite sau cum era acum 4-5 ani - cei mai multi au
intrebat daca are interfata grafica.