[software-liber] Re: continut planet

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Iun 16 00:16:51 EEST 2008

În data de Du, 15-06-2008 la 18:06 +0300, Alexandru Szasz a scris:
> În data de 15 iunie 2008 16:48, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

Greseala e a mea. Atunci cand am început planetul am agregat fluxuri fără să fac filtare
pe toate fluxurile.
Unde s-a putut am făcut.
Principalul motiv al aceste greșeli este faptul că am început planetul
nefiltrat, pentru a vedea ca merge și că nu sunt probleme la agregare.
Am cerut doar permisiunea de a agrega fluxul fără a pune restricții de
conținut.

Planetul este inca in teste si oficial nu este lansat (anuntul pentru
planet este doar draft :) )

Motivul principal pentru care nu am considerat că planetul e lansat
oficial este faptul ca încă nu am primit feedback... dar a venit acum :)

> Păi să-şi creeze fiecare eticheta „software liber" şi dacă nu e vorba
> de software liber în articol, să nu apară pe planet.
> În fond de asta te abonezi la planet.softwareliber.ro, ca să afli ce
> se mai întâmplă cu software-ul liber, nu ?
Asa ar fi cel mai frumos...  dar miscarea asta dureaza ceva... și din
păcate nu am avut timp să mă ocup de asta.

Deci dacă vreți să avem un planet mai direcționat vă rog să adăugați
eticheta „software liber” tuturor posturilor pe care doriți să le vedeți
pe planet.softwareliber.ro

Vă rog să luați asta doar ca pe o recomandare. Eu nu mă voi apuca să
scot fluxuri doar pentru că nu au această etichetă sau pentru că sunt
tutoriale sau alte ofuri... altfel riscam sa nu mai fie planet.

> Apropo, poate dai niște exemple de postări care au apărut pe planet și
> n-ar fi trebuit să fie acolo.
Dau eu niste exemple. Fac asta doar pentru ca un exemplu e mai bun decat
1000 de descrieri si sper ca nu ma veți urâ toată viața pentru ceea ce
urmează să scriu.

Deci post-uri cu tutoriale sau alte informatii care au apărut pe
planet.softwareliber.ro si nu ar fi trebuit sa apara sunt:

Să încep cu mine: http://adi.roiban.ro/?p=59

http://www.alexxed.com/node/89
http://nicubunu.blogspot.com/2008/06/echo-tips-screencast-creating-icons.html
http://www.fedoraproject.ro/node/94