[software-liber] Re: Software Liber in Educatie

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Iun 16 01:51:52 EEST 2008

În data de Du, 15-06-2008 la 14:51 -0700, cipyk a scris:
> Am pus la files un pdf cu ghidul pentru proiectul de finantare de care
> ziceam joi. Adresa site-ului este: http://fonduri-structurale.ro/Detaliu.aspx?t=resurseumane
Mama ce de fisiere.
Poti sa ne spui la care sa nu uitam cu mai mare atentie?

> Intrebarile raman:
> - sa ne axam pe partea de studiu, pe partea de dezvoltare sau sa le
> combinam?
> - care sunt avantajele folosirii softului liber si cum putem dovedi
> asta?
> - exista alte proiecte de care cunoasteti la nivel national sau
> european similare cu ce vedeti aici?
> - alte sugestii, observatii, recomandari...
Habar nu am... cred ca ar trebui sa mai vorbim despre asta fata in fata.
> Cipri
>
> P.S. Jani sau Adi, sa-mi trimiteti va rug numele tipului de la
> Bucuresti si adresa lui de mail daca o aveti, sa stabilesc o intalnire
> cu el - in 24 merg la Bucuresti.
Pentru Bucuresti contactele sunt urmatoarele:

Alex Eftimie <alex la rosedu.org>
Dan Deaconescu <razvan la anaconda.cs.pub.ro>

--
Adi Roiban