[software-liber] Re: Pregatiri Firefox 3 Release Party - sambata 21 Iunie 2008

Rus-Rebreanu Alin-Florin NetBlock la gmail.com
Lun Iun 16 02:24:02 EEST 2008

Ma eu mai am vreo 15 postere acasa. 7 cu "Limba preferata Limba
materna" si restu cu "Tech Talks". Sa le aduc alea cu "LpLm" pentru
prezentarea Narro?

--
Alin