[software-liber] Re: Pregatiri Firefox 3 Release Party - sambata 21 Iunie 2008

Lun Iun 16 02:38:30 EEST 2008

Era sa uit. Mi se pare cam de prost gust ideea cu produsele alea si
price tag-ul aferent. Ma lasa cu o senzatie de bazar. Si nu genu asta
[1] de bazar. Stiu ca toate costa bani si fara sponsorizari e greu sa
faci chestii shinny de luat ochii la lume, da preferam sa ramanem la
ars de cd-uri si scris pe ele cu pixu decat asa. Ma rog parerea mea de
0.2$

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/The_Cathedral_and_the_Bazaar

--
Alin