[software-liber] Re: Pregatiri Firefox 3 Release Party - sambata 21 Iunie 2008

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Iun 16 08:53:47 EEST 2008

În data de 16 iunie 2008 02:24, Rus-Rebreanu Alin-Florin
<NetBlock la gmail.com> a scris:

> Ma eu mai am vreo 15 postere acasa. 7 cu "Limba preferata Limba
> materna" si restu cu "Tech Talks". Sa le aduc alea cu "LpLm" pentru
> prezentarea Narro?

Eu îmi axez prezentarea Narro pe faptul că este un produs OpenSource
și pe ceea ce oferă, accesul utilizatorilor ce nu vorbesc limba
engleză la software, deci aș evita o încercare de românizare a
utilizatorilor existenți.

În data de 16 iunie 2008 02:38, Rus-Rebreanu Alin-Florin
<netblock la gmail.com> a scris:

> Era sa uit. Mi se pare cam de prost gust ideea cu produsele alea si
> price tag-ul aferent. Ma lasa cu o senzatie de bazar. Si nu genu asta
> [1] de bazar. Stiu ca toate costa bani si fara sponsorizari e greu sa
> faci chestii shinny de luat ochii la lume, da preferam sa ramanem la
> ars de cd-uri si scris pe ele cu pixu decat asa. Ma rog parerea mea de
> 0.2$

http://intlstore.mozilla.org/

La Fosdem'08 erau cam toți cei care reprezintă programele libere pe
care le cunosc. Fedora, Debian, CentOs, OpenOffice, Mozilla, KDE,
Gnome, OpenSuse, OpenJDK/OpenSolaris, Syllable, Haiku, Jabber și
alții. Fiecare avea câte un stand unde vindeau insigne, tricouri și
alte produse. Prețurile erau ceva mai mult decât prețul normal pentru
un tricou semn că e vorba de sponsorizare, nu doar un tricou. Trebuie
să vină bani de undeva, nu toți sunt Mozilla să aibă milioane de
dolari anual de la Google.