[software-liber] Re: Sugestie: lobby Linux printre vanzatorii IT din supermarket-uri

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Lun Iun 16 09:26:53 EEST 2008

Normal ca n-ar fi rau, dar nu vad exact cum s-ar putea face. Multi dintre
cei care sunt pe acolo sunt la job - adica nu-s pasionati - lucreaza doar si
stiu si ei ce e RAM-ul. Putem normal sa-i chemam si pe ei la evenimente - le
ducem niste fluturasi, poate ne lasa sa lipim niste afise... dar altfel nu
prea stiu ce am putea face in sensul asta.

Ai vreo idee concreta?
Cipri