[software-liber] Re: Pregatiri Firefox 3 Release Party - sambata 21 Iunie 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Iun 16 09:47:41 EEST 2008

În data de Lu, 16-06-2008 la 02:38 +0300, Rus-Rebreanu Alin-Florin a
scris:
> Era sa uit. Mi se pare cam de prost gust ideea cu produsele alea si
> price tag-ul aferent. Ma lasa cu o senzatie de bazar. Si nu genu asta
> [1] de bazar. Stiu ca toate costa bani si fara sponsorizari e greu sa
> faci chestii shinny de luat ochii la lume, da preferam sa ramanem la
> ars de cd-uri si scris pe ele cu pixu decat asa. Ma rog parerea mea de
> 0.2$
>
> [1] http://en.wikipedia.org/wiki/The_Cathedral_and_the_Bazaar
Pai hai ca afise am mai facut noi pe banii nostri si le-am dat gratis,
dar un tricou e 22RON.

Nu pre am 400 RON ca sa facem 20 de tricouri si sa le dam la party.
daca nu pune

Am scos postere ca alea poate sa isi faca fieare si o sa facem niste
postere doar pentru noi.

Deci idee e ca daca scot pretul de la tricouri, atunci scot si
tricourile, pentru ca eu unul nu am bani sa fac 20 de tricouri gratis si
nici nu as vrea ca grupul sa dea tricouri gratis. Ca ce chestie?

--
Adi Roiban