[software-liber] Re: continut planet

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Iun 16 09:48:09 EEST 2008

Jani Monoses wrote:

>     Nu prea ar mai fi planet, ar suna mai degabă ca o chestie de știri, nu ?

"If it walks like a duck and quacks like a duck, I would call it a duck."

> Pai cam stiri despre GSL si cum promovam FOSS in Romania. Pentru cineva
> care vrea sa vada asta, cu evenimente
> oameni si grupuri active in tara e exact ce lipseste. Acum nu avem asa
> ceva, trebuie pescuit din foruumrile tehnice si
> dispersate pe diverse alte situri.
>
> Iar planet si chestie de stiri nu se exclud: planet se refera la format
> si cum se acceseaza, stiri se refera la continut :)

O simpla colectare a unor fluxuri de stiri se numeste "agregator",
"Planet" este o colectie de bloguri a membrilor unei comunitati, vezi de
exemplu definitia "Planet GNOME is a window into the world, work and
lives of GNOME hackers and contributors".
Deci poti sa folosesti software-ul planetplanet pentru a crea un
agregator de stiri, dar daca il numesti "Planet" atunci s-ar putea ca
citiorii sa se astepte sa functioneze ca un "planet".

Jani Monoses wrote:
 > Propun ca pentru planet sa rezervam doar posturile care tin de
 > promovare, altfel se suprapune ca si
 > continut cu planet ubuntu/fedora/linux360 etc.

Atunci presupun ca blogul meu e offtopic in planet gsl pentru ca nu
contine asemenea anunturi (decit poate 2-3 pe an si alea mai degraba
adresate comunitatii internetionale decit celei romanesti).