[software-liber] Re: Cine folosește OpenOffice.org în România

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Iun 16 09:56:37 EEST 2008

> Pagina nu este „a mea" - este pur si simplu pagina oficiala romaneasca a
>  OpenOffice.org. Mi se pare important ca, in ciuda retinerilor, sa aflam,
> macar in mare, ce companii romanesti folosesc OpenOffice.org.

Ar avea succes mai mare daca firmele ar fi rugate sa trimita un mail la o
adresa de contact si acea persoana sa editeze. S-ar putea ca multe sa fie
intimidate de wiki. Cu wiki pare o chemare la actiune,
un raspuns la mail e un simplu sondaj. Hmm, sondaj... beculete, roti
dintate....mi-a venit o idee: proiect de vara pentru studenti sociologi sau
de marketing, sondaj sa evalueze cate firme, ONG sau instituii in
localitatea lor folosesc OO? Pun pe pagina de CjSOC - idei care se aplica
oricum in orice parte a tarii. Ar fi nevoie de numere din acestea reale si
cat de cat obiective.

> [...]
> modesti) foloseste OpenOffice.org pe toate aceste calculatoare si genereaza
> cu ele OpenDocument. Desigur, pe un numar de PC-uri exista si MS Office (sub
> 5%, in general sefi mai conservatori).
>
> Exista cel putin o functie cu care nu am putut sa ne descurcam in
> OpenOffice.org: niste tabele-pivot masive, continand statistici de vanzari
> pe raioane, create in Excel, care isi extrag datele dintr-o baza de date
> Oracle, prin ODBC. Refresh-ul datelor in aceste tabele dureaza 10-15 s in
> Excel, peste 1/2 ora in OpenOffice.org (ßn ciuda faptului că folosim cea mai

Bug cunoscut in OO? Nu stiu cat de usor e de pus un bug-report la OO dar
poate in fedora, daca acolo e problema e mai ok.