[software-liber] Re: continut planet

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Iun 16 10:08:25 EEST 2008

> O simpla colectare a unor fluxuri de stiri se numeste "agregator", "Planet"
> este o colectie de bloguri a membrilor unei comunitati, vezi de exemplu
> definitia "Planet GNOME is a window into the world, work and lives of GNOME
> hackers and contributors".

Corect. Desi asta e doar alegerea acelor comunitati, multe din blogurile
agregate fiind de semenea filtrate - de ex posturile mele in romana nu apar
pe planet ubuntu.

> Deci poti sa folosesti software-ul planetplanet pentru a crea un agregator
> de stiri, dar daca il numesti "Planet" atunci s-ar putea ca citiorii sa se
> astepte sa functioneze ca un "planet".

> Atunci presupun ca blogul meu e offtopic in planet gsl pentru ca nu contine
> asemenea anunturi (decit poate 2-3 pe an si alea mai degraba adresate
> comunitatii internetionale decit celei romanesti).

Asa e. De fapt blogul nici unuia dintre noi nu se califica daca e luat cu
totul, de aceea daca vom folosi etichete fiecare vom avea doar ce e relevant
pt promovare sw liber acolo pentru cititorii interesati.
Astfel planet va reflecta nivelul de activitate al membrilor si al grupului
pe ansamblu. Ca si exemplu de cum nu as vrea sa ajunga planet e cel de pe
linux360.ro - foarte activ dar doar accidental are a face cu linux.

Jani