[software-liber] Re: Sugestie: lobby Linux printre vanzatorii IT din supermarket-uri

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Iun 16 10:11:50 EEST 2008

2008/6/16 Ciprian Cucu <cucu.ciprian la gmail.com>:

> Normal ca n-ar fi rau, dar nu vad exact cum s-ar putea face. Multi dintre
> cei care sunt pe acolo sunt la job - adica nu-s pasionati - lucreaza doar si
> stiu si ei ce e RAM-ul. Putem normal sa-i chemam si pe ei la evenimente - le
> ducem niste fluturasi, poate ne lasa sa lipim niste afise... dar altfel nu
> prea stiu ce am putea face in sensul asta.

Eu am chemat in repetate randuri reprezentanti ai firmelor la prezentarile
noastre, la apropae toate. O singura persoana a venit. Asa e, nu sunt
pasionati cum spui tu sau lucreaza cand aveam noi prezentari. Multi lucreaza
si sambata.

Am inteles acum ce a zis Răzvan, si sunt de acord ca datul de CDuri la
baietii de la firme e un pas inainte.

Jani