[software-liber] Re: Software Liber in Educatie

cipyk cucu.ciprian la gmail.com
Lun Iun 16 10:34:01 EEST 2008

Acum am observat ca din toate liniile de finantare de acolo, asta pe
care il vroiam eu avea termenul in martie :((
Deci componenta asta de educatie pica, cel putin anul asta.

Singurul care mi se mai pare accesibil din lista aia de finantari -
este "Adaptabilitate și flexibilitate" care nu mai lucreaza pe
educatia universitara ci pe educatia angajatilor si / sau
antreprenorilor:

- urmărește îmbunătățirea adaptabilității, atât a întreprinderilor, în
special a microîntreprinderilor și IMM-urilor, cât și a angajaților,
la mediul economic în schimbare și la
provocările globalizării. În cadrul acestei AP sunt abordate: nevoia
de forță de muncă mai bine calificată pentru a face față introducerii
pe scară largă a tehnologiilor noi și moderne; noi forme de organizare
a muncii; ...
- Activitățile propuse se concentrează pe creșterea nivelului
calificărilor și a competențelor atât pentru angajați, cât și pentru
angajatori, de a anticipa schimbările viitoare pe piața muncii în
legătură directă cu piața economică deschisă și, de asemenea, cu
procesul de restructurare a economiei. POS DRU promovează operațiunile
care conduc la creșterea competențelor specialiștilor implicați în
sectoarele economice care utilizează tehnologie avansată.

3.3 Activități eligibile:
- Furnizarea programelor de formare profesională pentru angajați în
scopul obținerii competențelor necesare pentru îmbunătățirea calității
și productivității muncii
- Furnizarea programelor de formare profesională privind noile
tehnologii, inclusiv TIC și actualizarea cunoștințelor TIC ale
angajaților

Ma gandeam la niste cursuri de Linux pentru angajatii firmelor de IT,
respectiv cursuri de OpenOffice si ??? alte programe (poate imi zicei
voi care) pentru orice firme.

Pareri? Sugestii?

Cipri