[software-liber] Re: Cine folosește OpenOffice.org în România

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Iun 16 10:42:15 EEST 2008

Răzvan Sandu wrote:

> @Lucian Constantin
>
> Pagina nu este „a mea” - este pur si simplu pagina oficiala romaneasca a
>  OpenOffice.org. Mi se pare important ca, in ciuda retinerilor, sa
> aflam, macar in mare, ce companii romanesti folosesc OpenOffice.org.

NU, *gresit*. Pagina oficiala romaneasca a OpenOffice.org este
http://ro.openoffice.org/

Cit despre openoffice.ro, acesta este proprietatea personala a lui Sorin
Sbarnea, care a incercat (si a esuat) un poiect proprietar
(RomanianOffice) bazat pe OOo.