[software-liber] Re: Cine folosește OpenOffice.org în România ?

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Lun Iun 16 10:59:33 EEST 2008

Igor Stirbu wrote:
> Dacă tot întrebarea e pe listă, voi încerca să răspund și eu.

Impartasesc experientele lui Igor.

Hei, este cineva de la RosEDU pe aici ?  ;-)

Ajutati-ma un pic (eu nu mai sunt student si nu mai am mari conexiuni in
lumea studenteasca) ca sa trezim putin spiritele in marile universitati
din Bucuresti.

Sotia mea e studenta (a doua facultate) la ASE in Bucuresti si e deja
supersatula de cursuri de Access, Visual Basic si alte alea. Asta la doi
pasi de Centrul de Excelenta IBM din aceeasi cladire (cladirea din Calea
Dorobantilor)...

Cum ii educam *pe profesori* ? Are cineva relatii la ASE-ul din
Bucuresti - pe piata, mare *fabricant* de utilizatori de software MS ?

Stie cineva catedrele, persoanele, locurile unde trebuie intervenit si
„sapat” ?

Fluturasi, CD-uri, prezentari, OpenOffice.org, asistenti mai tineri si
mai entuziasti, Ubuntu si Kiwi, sindicate studentesti, vreo conexiune la
decanat/rectorat si la catedre... Anybody ?   ;-)

Numai bine,
Razvan