[software-liber] Re: Cine folosește OpenOffice.org în România ?

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Iun 16 11:16:43 EEST 2008

Cred că suntem pe o listă greșită cu discuția asta despre OpenOffice.org
Există interes pentru OpenOffice.org în instituțiile românești, însă
îl vor în română.
Actualmente am ~23000 de texte de validat și ~3000 netraduse (fără
manual). ( http://narro.i18n.ro/narro_project_list.php )
Aici e nevoie de ajutor.

Dacă este cineva interesat de promovarea OpenOffice.org, îi invit pe
lista de discuții a proiectului: dev*la*ro.openoffice.org. Înlocuiți
*la* cu @. E important să canalizăm eforturile astea într-un loc
pentru a păstra vigoarea lor.

Dacă e cineva interesant să valideze texte, iarăși îl aștept pe lista
OpenOffice de mai sus cu un mesaj pentru a da indicații.

Înainte de promovare, e nevoie de un spațiu unde să existe informații
în limba română despre utilizarea OpenOffice. Gheorghe Amăriuței a
făcut o treabă extraordinară cu ghidul în română pentru OpenOffice
http://ro.openoffice.org/doc/user_guide/initiere/GS-Master.pdf dar mai
e nevoie de un forum unde lumea să-și plângă păsul și să primească
informații.

Iarăși dacă este cineva interesat de lucrul acesta vă aștept pe lista
OpenOffice pentru a discuta despre toate astea.

Acum suntem 5 oameni vii acolo (Cristian Driga, Nicu Buculei, Gheorghe
Amăriuței, Cristian Secară și eu) dintre care majoritatea nu au destul
timp de dat.