[software-liber] Re: Cine folosește OpenOffice.org în România ?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Iun 16 11:42:55 EEST 2008

2008/6/16 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:

> Cred că suntem pe o listă greƟită cu discuƣia asta despre OpenOffice.org
> Există interes pentru OpenOffice.org ün instituƣiile romñneƟti, ünsă
> ßl vor ßn romùnă.
> Actualmente am ~23000 de texte de validat Ɵi ~3000 netraduse (fără
> manual). ( http://narro.i18n.ro/narro_project_list.php )
> Aici e nevoie de ajutor.

De acord. Cand e tradus complet atunci acesta va fi un punct forte in
incercarea de a convinge
pe oameni sa migreze. Din pacate e greu de mobilizat oameni la tradus (nici
eu nu traduc recunosc)
mai ales la un proiect mare ca OO unde cum zicea Nicu mai demult, traduci cu
orele si nu progresezi
nici un procent si asta te cam demoralizeaza :)

Jani